четверг, 11 февраля 2016 г.

Bíró Ica Testszépítés 2


 Известная венгерская модель во время беременности набрала 20 кг! А потеряла их за 3 месяца при помощи этой программы. Теперь хочет поделится ею и с вами. Рекомендуется заниматься не реже 3 раз в неделю + антицеллюлитная программа 5 мин а день.

 Évekig fotómodell és manöken voltam, pályafutásom közben született meg kislányom, aki a program elkészítése idején volt 10 éves. Terhességem alatt 20 kg-ot híztam és 13 kg súlyfelesleg maradt rajtam. Akkor dolgoztam ki ezt a mozgásprogramot, melynek hatására 3 hónap elteltével visszanyertem eredeti súlyomat és alakomat.

A formatartás és a karcsúság praktikáiról azóta is sokan faggatnak, riportokban, levelekben és személyesen is. Most szeretném közzé tenni tapasztalataimat,
 ezért készítettem el ezt a DVD-t. A bemelegítés és a levezetés közötti gyakorlatok önnálóan is hatásosak, igény szerint alkalmazhatóak. Ajánlom a min. heti 3 alkalmat! Az anticellulitis-program esetenként mindössze 5 percet igényel, de garantáltan hatásos!

Венгрия, 2003.
Download Bíró Ica Testszépítés 2.




Комментариев нет:

Отправить комментарий